Holleman a avut ocazia de a lucra cu clienti romani si straini in ultimii 25 de ani. Am tratat fiecare proiect cu profesionalism si seriozitate deplina. Fiecare membru al echipei noastra a lucrat cu atentie pentru a indeplini toate sarcinile.
Unele proiecte au implicat mai multa munca decat altele din prisma dimensiunilor si greutatii produselor de transportat. Asadar, logistica este dezvoltata cu atentie la o gama variata de factori. Ar fi util sa stiti ca logistica este indispensabila unui transport agabaritic.
Specialistii Holleman dar si colaboratorii analizeaza fiecare aspect al unei operatiuni speciale de transport. Ei trebuie sa dezvolte un plan de actiune care sa respecte mai multi factori. In cele mai multe cazuri, factorii interni pot fi controlati prin echipe experimentate de interventie. Alteori, apar factori externi si neprevazuti care ridica nivelul de complexitate al transportului.
Cum se desfasoara un transport agabaritic special in industria petroliera?
Raspunsul este complex si include mai multe dimensiuni. Un transport special, desfasurat in industria petroliera, necesita o pregatire in prealabil. Totusi, pregatirea unui proiect de transport agabaritice in aceasta industrie, dureaza mai mult decat in cazul altora. De ce?
Utilajele, aparatele sau componentele agabaritice din industria petroliera au dimensiuni si greutati impresionante. Din acest motiv, specialistii Holleman pregatesc transportul cu luni inainte ca acesta sa aiba loc. Ne-am gandit sa va oferim un exemplu practic de transport agabaritic in industria petroliera:
Am transportat 2 camere de cocsare, utilizate in industria petroliera!
Caracteristici ale transportului agabaritic special:
Acestea sunt doar cateva din elementele care sunt prezente in dezvoltarea unui transport agabaritic din domeniul petrolier. Recent, Holleman a finalizat cu succes transportul a doua camere de cocsare pentru rafinaria din Brazi. Cele doua camere au fost produse de catre compania Walter Tosto, care isi desfasoara activitatea in incinta fostului FECNE, langa celebra platforma IMGB.
In cei 25 de ani de activitate in industria transporturilor agabaritice, Holleman nu a transportat ceva similar in termeni de dimensiuni. Asadar, cele doua camere de cocsare au fost reprezentat un transport premiera si pentru noi. A fost nevoie de o mobilizare suplimentara pentru a raspunde la exigentele transportului.
Pentru a transporta cele doua camere de cocsare, a fost nevoie de mai mult de 3 luni de pregatire. Timpul alocat pregatirii reflecta complexitatea proiectului. A fost nevoie de intocmirea unui proiect tehnic de traseu. Acesta a fost gandit si finalizat de catre un specialist in domeniu, Ion Cociorva. De asemenea, proiectul a fost avizat de catre Ministerul Transporturilor (CNAIR) si de catre IGPR.
Ce face proiectantul de traseu? El verifica in profunzime particularitatile traseului si seteaza optiuni pentru fluiditate auto. Identifica sectiunile unde se poate trece si unde nu. Ofera un insight extraordinar in dezvoltarea celui mai bun traseu de urmat.
In acelasi timp, el are in vedere greutatea si dimensiunile (lungime, latime, inaltime) a transportului in raport cu elementele prezente pe drum. Ce pod poate sustine transportul? Cum sunt curbele periculoase? Unde sunt zonele de evitat? Aceste intrebari apar in repetate randuri cand proiectantul traseaza traseul. Daca transportul urmeaza sa treaca pe sub un pod, trebuie stiuta inaltimea admisa. Aceste lucruri practice faciliteaza succesul transportului si evita aparitita surprizelor neplacute.
In ceea ce priveste transportul celor doua camere de cocsare pentru rafinaria din Brazi, noi am avut un plan foarte bine pus la punct. A fost o sectiune dificila la trecerea de autostrada A2, mai precis, zona asociata Soselei de Centura. De ce?
A fost nevoie de o fortare scurta: urcare pe breteaua largita de intrare pe A2 catre Constanta si continuarea spre Bucuresti pe contrasens. Evident, circulatia a fost oprita pe autostrada de catre Politia A2, care ne-a asistat. Intoarcerea din Bucuresti pe A2 a fost tot pe contrasens, urmand aceeasi delimitare spatiala.
Ruta completa a traseului: IMGB Walter Tosto – Soseaua de Centura Bucuresti – Intersectia cu A2 – Afumati – Urziceni – Albesti Paleologu – Valea Calugareasca – Bucov – Centura Sub Ploiesti – Barcanesti – DN1 – Rafinaria Petrobrazi. Transportul a fost executat fara probleme in ciuda particularitatilor speciale ale celor doua camere de cocsare. Acest traseu este considerat clasic in industria transporturilor agabaritice.
Siguranta este primordiala in cazul unui transport de asemenea anvergura. Soferii si toti cei care fac parte din echipa de transport inteleg acest aspect. Asadar, experienta intra automat in vigoare. Dupa verificarea tuturor aparatelor de transport, incepe calatoria si o munca la fel de intensa. Fiecare amanunt este luat in calcul, pentru ca totul sa se desfasoare fara probleme.
Care a fost echipa care s-a ocupat de acest transport agabaritic?
1. 3 soferi heavy (3 remorchere: principal si 2 ajutatoare: Mercedes-Benz Actros Titan, echipate cu motoare V8 si 600 de cai putere.
2. 4 soferi de insotire
3. 6 oameni de service
4. 2 specialisti in echipamente heavy
5. 1 sofer de rezerva
6. 1 stivuitorist
7. 4 oameni pentru a se ocupa de lucrarile de balizare
8. 2 manageri
Holleman a ales oameni cu experienta, care sa finalizeze fiecare aspect al transportului. Merita mentionat ca a fost utilizat un trailer format din 2 trailere cu o configuratie speciala: 14 x 8. Asadar, trailerul a avut in total 224 de roti, cu o sarcina de 1,2 t/roata. Tot transportul a fost executat ca la carte, fara ezitari si fara greseli.
Suport din partea autoritatilor locale si nationale
Am avut suport din partea Politiei, fara de care nu se putea desfasura transportul. Asadar, a fost nevoie de un proiect de gestionare a traficului, aprobat de catre seful Biroului Politia Autostrada Soarelui, seful IGPR dar si de directorul DRDP Bucuresti.
A fost nevoie de 15 avize de la companii de utilitati publice. Printre ele s-au numarat cele de energie electrica, telefonie, internet si fibra optica dar si televiziune. De ce? A fost nevoie de inlaturarea unor cabluri, semne si panouri de circulatie, balustrade pentru a acomoda dimensiunile extraordinare ale camerelor de cocsare. Fiecare activitate a fost executata cu precizie!
La Holleman gasiti profesionisti cu experienta in domeniu
Soferii sunt certificati si au experienta in gestionarea momentelor dificile ce pot aparea in timpul unui transport. Ne asiguram ca fiecare sofer tot ceea ce ii trebuie pentru a performa, indiferent de complexitatea transportului. Asiguram acces la programe de training, cursuri de specializare si perfectionare.
De asemenea, lucram cu specialisti cu experienta in ariile lor de expertiza. Ei ne ofera suport atunci cand este necesar. In plus, firma Holleman intretine relatii excelente cu reprezentantii autoritatilor locale si nationale. Ei ne ajuta in situatii exceptionale cand transporturile depasesc anumite dimensiuni si greutati.
Daca doriti sa consultati mai multe informatii despre proiect, va invitam sa consultati pagina dedicata. Am surprins cele mai importante particularitati ale proiectului. Firmele din industria petroliera pot descoperi capacitatile Holleman de transport agabaritic. In cazul unei colaborari, ele vor avea alaturi un partener cu experienta in domeniu.
Contactati-ne daca aveti un proiect din industria petroliera!
In cazul in care aveti un proiect de transport similar, contactati-ne cu incredere la numarul de telefon +40 21 321 38 22 sau la adresa de e-mail info@holleman.ro!
Te asteptam si in comunitatea Holleman de pe Facebook, Instagram, Linkedin! Postam stiri despre cele mai recente proiecte Holleman dar si informatii interesante din industrie.
Dam viata devizei „Heavy is easy” odata cu fiecare proiect finalizat. Intrati si voi in comunitatea clientilor multumiti.
Inapoi la articole